Fundusze dla biznesu. Poradnik przedsiębiorcy 4/2018

19 DOBRE PRAKTYKI się koniecznością, właśnie to udało nam się zrobić dzięki do- finansowaniu z Funduszy Europejskich. Dodatkowo wdrożyli- śmy integrację z platformą eBay, dzięki czemu polscy przed- siębiorcy mogą sprzedawać i wysyłać produkty za granicę. Projekt unijny zakładał również integrację naszego serwisu z Allegro, co także udało nam się zrobić. Mamy nową wersję strony, bardziej dostosowaną do potrzeb użytkowników – in- formuje Mateusz Pycia. Wsparcie w ramach RPO WSL pomogło także wykonać tłumaczenie serwisu na różne języki. Do wyboru jest za- tem angielski, hiszpański, portugalski, czeski, niemiecki, francuski i rosyjski. To przyciąga nie tylko klientów za- granicznych. W Polsce pracuje coraz więcej obcokrajow- ców, którzy korzystają z opcji wysyłki do swojego kraju. Globkurier oferuje transport drogowy, lotniczy i morski do różnych zakątków świata. – Mamy na swoim koncie ciekawe akcje. Wysyłaliśmy szcze- pionki na malarię do Afryki dla jednej z firm chemicznych, obsługiwaliśmy duży projekt logistyczny – wysyłkę dla eki- py ekspedycyjnej do Grenlandii. Firma obecnie zatrudnia około 40 osób, staramy się integrować środowisko branży logistycznej poprzez prowadzenie grupy I love Logistics na facebooku oraz tematycznego bloga – podsumowuje właś- ciciel Globkuriera. Projekt „Optymalizacja procesów B2B i B2C przedsię- biorstwa, dzięki wdrożeniu innowacyjnych rozwiązań TIK”. Działanie 3.3, wartość ogółem: 797 977,16 zł, dofi- nansowanie 339 208,71 zł. Nowa wersja wyszukiwarki oferuje lepszą nawigację.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjQzOTU5